joi, septembrie 10

diStractions

..si uite asa incepe...abia mi-am facut acest blog..distractions. Ma numesc Sorina.
Confectionez si pictez diverse lucrusoare care ar trebui daruite cadou sau chiar sa le ai pentru tine:).
De obicei le pictez in diferite moduri, caci eu sunt foarte schimbatoare si fac tot ce-mi trece mie prin cap.
Poti sa ma gasesti si pe breslo unde imi vand produsele.uite aici:
http//:patchpoint.breslo.ro
Mi se pare mie sau patchpoint e chiar un brand?anyway, m-am prins destul de greu de treaba asta si e irevocabil.

2 comentarii:

  1. hehe
    bine ai venit in blogosfera... (la mine nu prea a tinut)
    lucrusoarele astea de care zici tu sunt foarte frumoase intradevar
    si bine ca te-ai prins in treaba asta irevocabil pentru ca ai fff mult talent

    andie
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci pentru inceput arata bine, imi place tema home page-ului. Am vazut cum pictezi si fotografiile care le faci si am constatat ca stii sa apreciezi culorile, sa pui in asa fel incat totul sa se potriveasca. Iti doresc succes in imbunatatirea blogului.

    Blargh! x2A

    RăspundețiȘtergere